In about 48 to 50 AD, Paul of Tarsus wrote to the Galatian Church being befuddled about their willingness to accept a different Gospel. He wrote (1:6-8) “I am amazed that you are so quickly turning away from Him who called you by the grace of Christ and are turning to a different gospel— not that there is another gospel, but there are some who are troubling you and want to change the good news about the Messiah. But even if we or an angel from heaven should preach to you a gospel other than what we have preached to you, a curse be on him!” If we can take anything from Church History we see from the very beginning the Apostles had to contend for the faith (Jude 3) and correct variant beliefs (1 Joh.4:2-3).
We also recognize that the earliest form of heresies came from the Church itself and John cautions us that some “went out from us, but they did not really belong to us” (1 Joh. 2:19). Paul cautions the earliest Christian community that at his departure “from your own number men will arise and distort the truth in order to draw away disciples after them.” (Acts 20:30). Heresy is nothing new, and as Pastor Willie Venter concluded this Sunday at our service that, “The Cults find their allure in the fact that they promise individuals a path where they are absolved from their own responsibilities” (emph.mine). Imagine a religious institution that prefaces their Church structure, belief system, and ambitions solely focused on one man, a new mediator with an enticing new way to perceive the Gospel. This man promises you fulfillment, actualization, and ultimate autonomy that are brought forth by the pragmatic understanding of his new truth. This is exactly what Christ in me International promise.
Defining a Cult:
Evangelical scholar Walter R. Martin (not to be confused by George R. R. Martin) writes; “Cultism, in short, is any major deviation from Orthodox Christianity relative to the cardinal doctrines of the Christian faith.”[1] Personally, I think that we live in a day and age where Martin’s definition is not entirely adequate because Martin’s definition presumes a Judeo-Christian worldview. When Christians, Churches, and Apologetic organizations speak about Cults, we need to realize we live largely in a secular World and sometimes a worldly Church. Sadly, culture has become the measuring rod for what is deemed to be Orthodox and spiritually legitimate. For the majority of Churches, the ultimate goal is better quality membership and booming Churches, not faithful discipleship. Unfortunately, as a result, the cults are always the unpaid debts of the Church that needed to affirm timeless truth (1 Tim.3:15).
As for a definition of the cults scholar, Dave Breese defines a Cult as “A religious perversion. It is a belief and practice in the World of religion, which calls for devotion to a religious view of a leader centered, in false doctrine. It is an organized heresy. A cult may take many forms but it is a religious movement, which distorts or wraps orthodox faith to the point where truth becomes perverted into a lie. A cult is impossible to define except against the absolute standard of the teaching of Holy Scripture.”[2]
Breese’s definition gives clearer distinctions in that it does not hold us solely accountable to the foundational beliefs of the Church but allow us to consider a cult in the context of normative religious society as well as biblical imperatives. In this investigation of C.I.M.I., we will look at the social structure of this cult and the absolutist demands from its leader and provide the central definition of this Church’s function. Let us remind ourselves of what second century Church Father Irenaeus of Lyons says when he writes; “Error indeed is never set forth in its naked deformity, lest, being thus exposed, it should at once be detected. But it is craftily decked out in an attractive dress, so as, by its outward form, to make it appear to the inexperienced more true than truth itself.”
Allow me to interrupt myself and say that essentially, the Church or broad themes of Christian Dogmatism can never adequately account for true Orthodoxy. Subtly, the agreement of majority affirmations is not a passable measure of what should be deemed as Christian truth. If we can take anything from the history of heresy in the Church, it is that even councils and creeds can only point to what was already established. It cannot bring forth a new truth but rather confirm what was already clearly established. What is the objective standard of truth? Jesus makes it clear that “The words I have spoken to you–they are full of the Spirit and life” (Joh.6:63) He also mentions that the disciples are sanctified because of the truth which is God’s Word.” (Joh.17:17). I would suggest that the sole foundation of truth is God’s Word. It should be noted, that investigating ”Christ in Me international” is not a witch-hunt and this discussion is a comparison between the biblical imperatives and the central held beliefs of this community and its leadership.
• From that perspective, please allow me to give you some points central to our investigation about Christ in Me International.
1. Who is Christ in me international and what do they teach.
2. What is the Biblical response to Christ in Me international?
______________________
1. Who is Christ in me international and what do they believe.
Leadership:
Xandre Strydom is the Founder, CEO, and Vision Leader of the ministry that is supported by 10 teachers (leermeesters). He describes his calling as supernatural on the 13th of May 2006 and was asked to go into full-time ministry the 24th of September 2007. Xandre went into full-time ministry on the 31st of October 2007 and as a result, Christ in Me international opened on the 1st of September 2010.
The Church describes Xandre on their site as: “The appointed man of God for Christ in me international and visionary leader. He is the Set Man for the ministry and leads the team as Prophetic Apostle to ensure that the ministry is built on an undefiled and pure Christ foundation and to move the ministry and leadership team toward its God-given destiny.”[3]
Teacher of the Church Mathys Kotzé describes Xandre’s position as:
“CIMI believes that Xandré Strydom is the appointed man of God that will reveal the inauguration of the second coming of the Christ species. Only a son could reveal and construct the coming Kingdom. Jesus said that the Kingdom is within you (Luk.17:21) and that God’s Kingdom should come and His will be done on earth as it is in heaven. For God’s Kingdom to be visible, it can only take place as the ‘Sons of God’ reveal the perspective, judgment, and opinion, as God.”[4]
Christ in Me International:
It is important to note that for this Church, its identity is intimately connected and paralleled to the life, chronology, and centrality of Xandre’s and other experiences.[5] The Church received various ‘signs and manifestations’ that confirmed the fulfilled dispensation of the seventh day which is known as the second coming of Christ or rather the Christ Species. In the YouTube clips, I have made I look at the signs that they hold dear in their midst. The Church also functions by drawing parallels between specific births, names, and dates that seems to give legitimacy and significance to the direction and verification of this Churches claims and teaching. Here are a few important dates:
• For the first time in the Jewish calendar and the normal A.D. calendar, “Shivot” and “Easter” was on the same day that would correspond with the day Xandre received a word to go into ministry.
• Shivot, therefore, indicated God was present at Sinai (Ex.19:1-25).
• Easter indicated God’s presence in Jerusalem (Hand.1:12/2:1).
• Christ in Me International therefore indicates God’s presence in Zion on the 24th of the 9th Month of the second year of God’s rule, which is now the fulfillment of day Seven or return of Christ.
• Xandre is laying a new cornerstone of Zion and the Church (C.I.M.I.) is the era of the Church, which is Zion, now appointed from Judea and Israel to the corners of the earth.
• God appointed Xandre as the new King of this new dispensation and He moved from religion to the new dispensation, a Christ Church!
• ”Christ in me International” is, therefore, the first “Christ Church” as a sign that God is shaking heaven and earth turning from a democracy to a Monarchy where King Xandre now takes his rightful place as God’s Vice Regent.
• Confused? There are some more dates that seem to correlate with their overall teaching but for the sake of time, we cannot really get into them.[6]
The central teaching of CIMI is that God has one dream, one plan, and one strategy: The Church propagates the reality that it is God’s dream to fill the earth with His glory by His view judgment and opinion. His plan is that He has chosen humanity to be in Christ as a second Adam Species. God’s strategy to enforce this plan is through the Gospel of the glory of Christ who is the image of God. Ultimately, God’s purpose is anthropocentric and a semi-deified man was His ultimate goal in day seven. The Historical person of Jesus Christ is, therefore, a paragon of what individuals should look like when becoming a member of the Church.
Jesus Christ:
It is important to note that CIMI demands a schism between the historical person Jesus of Nazareth, and Jesus the Christ. There are two generations of ‘Christ’, Jesus Christ. , and the Christ. Jesus was the Alpha or genesis of the new species (1Cor.15:48) and the Omega [end] of the sinful Adam (2 Cor.5:14-15).[7]
For Jesus to be the perfect example He could not have been God in the flesh or part of a triune God. CIMI believes therefore that Scriptures like John 1:1 does not speak of the person of Christ but rather the Word [Logos] that became enfleshed in the person of Christ. They say Word means ‘Logos’ [intent, motive, reason, speech, utterance] which shows Jesus Christ was the first in which the Word became flesh visibly and also in his disciples afterward (Joh.1:14).
Salvation:
The very purpose of the Cross of Jesus Christ was to lay down the Adam with his sinful nature and the resurrection of Christ, which is a new creature. Note therefore that Xandre teaches that the resurrection of Christ was not a physical bodily resurrection but a new Spirit man that appeared as a glorified entity or body. The message that was brought through Gods appointed leader, Xandre Christ Strydom is that Jesus Christ came for the salvation of the spirit man so that humankind could become one with God the Father. The purpose of the first coming of Jesus Christ was a foreshadowing of this second coming of Christ through which the thoughts, and character of God can be manifested in the children that would become mature sons. With the second coming of Christ through the rescue of the soul or thoughts, we can now manifest the mind of Christ. God supernaturally can open one’s eyes to the truth promulgated by His appointed King of the hour Xandre Strydom.
The Manifest Kingdom:
CIMI demands that the Kingdom should be evident on earth and it is NOT evident right now. The Kingdom according to CIMI is to bring forth the ‘Christ species’ and make Sons that will rule the earth and unless this is accomplished, the Kingdom shall never reign. The reason for all the pain and suffering is in part because we have not seen the manifest Kingdom of God evident right now here on earth.
The purpose of God:
CIMI believes the Gospel was never about the Incarnation of God but for the sole purpose of the generation of many Sons and people marginalize God by making Him a man. Even though humankind was created in the image of God, they are not God. In addition, if Jesus was God, it makes the Gospel less good news because we are image bearers of God and called to rule and reign with Christ’s on earth. CIMI also believes the second coming of Christ has arrived by the harvest of many Sons as the seed of the Christ (Joh.12:24). For CIMI the purpose of God is only truly in full force when the Sons rule on earth with God’s dream, plan, and strategy as in heaven, so also on earth. God can ONLY rule through His Sons (Hebrews 1). [8]
In Summary:
1. One man Xandre Christ Strydom is the central hope, esteem, and custodian of this new moves teaching and potency.
2. CIMI is the only accurate Church that preaches the original truth about bringing many Sons into glory.
3. The sole foundation for truth is not the Bible alone but the mitigated reality as taught by Xandre and affirmed by different signs evident in dates, and other experiences.
4. The purpose of God was to reveal a semi-deified man in this new dispensation through this newly revealed knowledge.
5. Jesus Christ was a sufficient exemplary but not a sufficient Savior. His death was not fully efficacious. His revelation of who God was not relevant. His death and resurrection not apparent. His divinity not real. Jesus did not come to reveal a Triune God but rather godlike men, a “Christ species.”
6. CIMI demand an actual Kingdom visible now through a central King that rules and reigns on earth as God is in heaven. Pain and suffering are not necessarily a symptom of sin but rather a symptom of ignorance. This is the purpose of God now, a Christ sort on earth that can rule as God can only rule through His Sons on earth.
2. What is the Biblical response to Christ in Me international?
Is Xandre the sole proprietor and CIMI as a Church the only accurate body that preaches the truth about bringing many Sons into glory through various signs?
This sounds like the “mono-episcopate” or “rule by one bishop,” claimed by Roman Catholicism or adherence of the final prophet Joseph Smith, Muhammad, or David Koresh of the Branch Davidians. This claim is a direct infringement on the purpose and work of Jesus Christ.
CIMI inevitably asks every Christian to question the sufficiency of Christ and the Scripture. As a Bible believing Christians, we should hold to the sufficiency of Scripture! Jesus makes it clear that His words and message was sufficient for all times and to all people! In Mark.13:31 Jesus assures us that His central teaching will remain when He says, “Heaven and earth will pass away, but my words will never pass away.” In 2 Tim.3:16 Paul says that “All Scripture is God-breathed and is useful for instruction, for conviction, for correction, and for training in righteousness”.
Psalm 19:7-10 says, “The law of the Lord is perfect, converting the soul; The testimony of the Lord is sure, making wise the simple; The statutes of the Lord are right, rejoicing the heart; The commandment of the Lord is pure, enlightening the eyes; The fear of the Lord is clean, enduring forever; The judgments of the Lord are true and righteous altogether. More to be desired are they than gold, Yea, than much fine gold; Sweeter also than honey and the honeycomb.”
This means that it speaks authoritatively and clearly and hold above else to the absolute sufficiency of Christ as the sole proprietor and example of our Faith. The foundation of our faith is not another man, but the God-Man. The Foundation for belief is the Bible, not another man’s interpretation of the Bible!
Hebrews.1:1-3 says, “Long ago, at many times and in many ways, God spoke to our fathers by the prophets, but in these last days he has spoken to us by his Son, whom he appointed the heir of all things, through whom also he created the world. He is the radiance of the glory of God and the exact imprint of his nature, and he upholds the universe by the word of his power.”
Hebrews.12:1-2 says, “Therefore we also, since we are surrounded by so great a cloud of witnesses, let us lay aside every weight and the sin which so easily ensnares us, and let us run with endurance the race that is set before us, looking unto Jesus, the author, and finisher of our faith.”
What we can gather from these texts is that the Work and revelation of Jesus Christ are final! What about the Work of Jesus, was there still something else that needed to be done? Jesus says: in John 17:4 “I have brought you glory on earth by finishing the work you gave me to do.” On the Cross he declares in John 19:28 “After this, knowing that everything had now been accomplished, and to fulfill the Scripture, Jesus said, “I am thirsty.” v/30 “When Jesus had received the sour wine, He said, “It is finished.” And bowing His head, He yielded up His spirit.” In short, Scripture is sufficient and Christ is ultimately sufficient! That is the ultimate cornerstone of truth that any Christian need to uphold and take a stand on (Rom.9:33, Isa.28:16, 1 Pet.2:4-8, Eph.2:20). Nothing in the life and teaching of Jesus indicates a future expectation of another Christ or a new deeper revelation. In Christ, the message and revelation of God have reached its full climax! Does one individual or one Church possess the right to a foundational truth? Yes, and for Christians, that person is called Jesus Christ! His message was sufficient! He was the full revelation of God and the fruition of the Old Testament expectation. Is it necessary for CIMI to bring a new truth? No, because Christ was sufficient in his message and His person! Do we need signs, dates, and evidentiary experiences to validate any message? No, Jesus was the very sign of God and the final word of God.
Is the purpose of God to reveal semi-deified men in this new dispensation through a newly revealed knowledge? Did Jesus did fail to reveal a Triune God? If men can be made into little gods what the serpent said to Eve was correct, “You will be like God” (Gen.3:5). The Mission of God was not ‘ecclesiocentric’, it will never be about a new Church or fad, not chronocentric, there was never an expectation of a new Christ in a future time, nor ethnocentric, just for those elect people in Pretoria, nor anthropocentric. The Mission of God was Christocentric and the purpose of Scripture had always been to reveal Christ (Isa. 9;6-7 & 53). That is the true purpose of God throughout all of Scripture! CIMI distorts the purpose and person of Jesus Christ by demanding a new revelation adding something new to the old. In fact, Jesus says, (John 5:39-40) “You search the Scriptures because you think they give you eternal life. But the Scriptures point to me! Yet you refuse to come to me to receive this life.” In John 6:29 Jesus answered, “The work of God is this: to believe in the one he has sent.”
Please note that nowhere in Scripture is we motivated to expect another Christ or Christ Specie in the future, 2000 years after Christ! No! We need to believe in Christ and believe in what Jesus Christ said about Himself and His work! Jesus came to save sinners, not to make men into little gods. In fact, Jesus Christ came into the world to save sinners. Paul writes in 1 Timothy 1:15, “This is a faithful saying, and worthy of all acceptation, that Christ Jesus came into the world to save sinners; of whom I am chief.” Jesus Christ came into the world to call sinners to repentance. Mark 2:17 says, “When Jesus heard it, he saith unto them, They that are whole have no need of the physician, but they that are sick: I came not to call the righteous, but sinners to repentance.” Jesus Christ came into the world to seek and save the lost and Luke writes (19:10); “For the Son of man is come to seek and to save that which was lost.” Ultimately, Jesus came to reveal the Father and the Spirit. In John (14:9) He is recorded saying, “The one who has seen me has seen the Father”… v/10 “Don’t you believe that I am in the Father and the Father is in me? ”… v/16 “and I will ask the Father and He will give you another counselor”. The very revelation of God finds its full expression in the Person and Work of Jesus Christ. The person and work of Jesus Christ find itself only in the atmosphere of the Trinity! We can agree that the purpose of God is to make us Sons and daughters of the Most High (Galatians 4:5-8) but it should be understood that we are Sons and daughters through adoption, and we are not Sons by nature, like Jesus Christ! Christ is the only begotten, unique, one of a kind [Greek – monogenes Theos] (Joh.1:14-18). Jesus Christ was truly God by nature (Phil 2:6, Joh.1:1, Gal.4:8).
Is there a difference between Jesus and Jesus Christ?
We need to note here that CIMI has a similar manner in which the early dualistic Gnostic cults in Church History propagated their understanding of man’s condition and its remedy for its brokenness. Gnostics would speak of two equally opposing forces in one reality and through the understanding of a ‘secret knowledge’, one can bring forth one own liberation. [11] CIMI will here note that the second return of Christ is evident amongst them through their example, Xandré Christ, being the example for the Christ Species (members that accept his Kingship and election as laying down the new cornerstone). This is problematic for various reasons: From the Biblically imperative we understand that the return of Christ is not a spiritual reality but a physical certainty in which all peoples of the earth will see Jesus Christ evident in the flesh (Acts 1:11, Luk.24:39) where Jesus will finally conquering physical death (cf. 1 Cor.15V/26). Paul also shows very clearly that there is in no way a dualism that should be evident in the Christians hermeneutic. Allow me to show you this reality in Paul’s letter to the Colossians.
Paul describes Jesus Christ in Colossians 1 as:
The head of Paul (1:1), mediator and object of all believers faith (1:2-4), who are being determined to know the person of Jesus Christ wholly (1:9). Believers are called to walk worthy of Him (1:10) for redemption (1:13) and the forgiveness of Sin (1:13).
Paul does not speak of an ambiguous dualism between Christ and Jesus Christ, he identifies Jesus Christ as a personal individual who is the head of His Church (Eph.4:2; Col.2:10) and the object of our faith (Heb.2:9, 12:1-2) for their liberation of sin (1 Tim.2:5). There is no indication that Paul is calling for an interaction with an impersonal Christ consciousness but with an actual encounter with the historical person Jesus Christ that became flesh and dwelled amongst us (Joh.1:1-3&14, Fil.2:4-11, Heb.2:8-9). Jesus is the object of the invisible God (1:15) and the revelation of the very being of God!
Paul shows Christ is before all things and eternal (1:17) [Greek- “pro panton”], everything is created through Him (1:16) [Greek- ”en auto”] (Rev.4:11), by Him (1:16) [Greek- “di auto”], for Him (1:16) [Greek- “eis auton”]. Jesus Christ reconciled us to God through His blood on the Cross (1:20, Col.2:15).
This essentially debunks the central myth on which CIMI’s theological axis rest. Even in Chapter 2 Paul makes it clear and emphatic. Paul stipulates that it Christ in them their hope of Glory (1:27) is Jesus Christ in the flesh, not a tearing between Jesus and Christ, not a spiritual apprehension but the physical person of Jesus Christ in the flesh by His death (1:22).
In Colossians chapter 2 Paul makes it clear that:
We walk in Jesus Christ (2:6-7) and that our faith is IN Jesus and not just our identity WITH Him! In Jesus Christ, the fullness of God’s nature dwells bodily” [Greek – ”hoti en auto katoikei panto pleroma tes theotes somatikos] and we are IN HIM not as a dualistic certainty but a clear incarnated reality!
CIMI denies the sufficiency of Jesus Christ and calls for people to invest their assurance in Xandré Christ. However, Jesus Christ is the sufficient “author and finisher” of our faith (Heb.12:2) that completed our expectation, salvation, and revelation (Heb1:1-2, Col.1-2). Jesus assuredly was, is, and still will be the sole proprietor of our faith! Nowhere in Scripture are we called to look for another Christ or expect the revelation of a new Christ! In fact, anything in the New Testament to that effect we are warned against (Matt.24:24, 26; Mark 13:22; Gal.1:8; 2 Cor.11:4). Jesus is Sufficient in His work and His person! [10]
Can CIMI demand an actual Kingdom visible now through a central King that rules and reigns on earth as God is in heaven?
When you mention that your ultimate goal is a physical Kingdom on earth Jesus explicitly said that His desire was never for a Kingdom on this Earth. In John (18:36) Jesus says that “My kingdom [k]is not of this world. If My kingdom were of this world, then My servants would be fighting so that I would not be handed over to the Jews; but as it is, My kingdom is not [l]of this realm.” Luke (4:6-7) accounts that Jesus explicitly denies the Kingdom of this World in His temptation. John (6:15) says “So Jesus, perceiving that they were intending to come and take Him by force to make Him king, withdrew again to the mountain by Himself alone”. Luke (17:20-21) goes further and says; “Now having been questioned by the Pharisees as to when the kingdom of God was coming, He answered them and said, “The kingdom of God is not coming with [n]signs to be observed; nor will they say, ‘Look, here it is!’ or, ‘There it is!’ For behold, the kingdom of God is in your midst.”
In fact, Jesus cautions them not to expect a physical Kingdom in their midst that will come via numerous signs (nl: the sign of the dove, the sign of Jonah or the sign of the fig tree as Neels and Xandre so boldly proclaim). Another claim of CIMI is that they do not hold to a Democratic system but rather a Theocracy that would be governed on earth by a Monarchy as Xandre is that King on Earth? The problem once more is that Scripture once more declares Christ to be the only and ultimate King over heaven and earth. The Prophet Jeremiah (23:5) mentions that the Messiah Christ will be King. Isaiah (9:7) says, “to His government, there will be no end”. All Authority is given to Christ (Matt.28:18), and He is described as the ONLY Sovereign and blessed King of Kings (1 Tim.6:14-16), John the Beloved mentions that the Kingdom of this World has become the kingdom of the Lord and Messiah and Christ will reign for ever and ever (Rev.11:15, Dan.7:14, 2:44, Luk.1:33).
In fact, that is the whole point of the book of Hebrews, Christ is the “minus triplex” (Prophet, King, and Priest). As for public platforms of discussion, this is exactly the example of Christ, the Apostles in the book of Acts and the concern of the faith (Act. 4:5-12, 9:29, 17:22-34, Jud.3, 1 Pet.3:15-17).
Are pain and suffering a symptom of ignorance rather a symptom of sin?
The idea is given that because the Kingdom of CIMI is not realized or present the Church is not victorious and therefore the reason for humankind’s pains and suffering because man does not really understand His realized purpose as Christ. Scripture reveals though that the main reason for pain and suffering IS MANKIND and their fallenness! The world is not bad because we forgot how to be good; man is wicked and therefore only perpetuates Sin and brokenness!
Paul writes in Romans 3:10-12 (ESV) “None is righteous, no, not one; no one understands; no one seeks for God. All have turned aside; together they have become worthless; no one does good, not even one.” Jesus answered. “No one is good–except God alone.” (Mark 10:18). Only Jesus is the good guy, not us, we are the bad guys. The problem is that CIMI believes that the solution for man’s wickedness is self-actualization and realization as a Christ or Christ species. That is just flawed! The solution is the Gospel and Jesus Christ! Does God rule through His Sons on earth? First, we need to understand that God is the only ruler in heaven and on earth!
God says: “I make known the end from the beginning, from ancient times, what is still to come. I say, ‘My purpose will stand, and I will do all that I please.” (Isa.46:10).
David exclaims, “Our God is in heaven and does whatever He pleases” (Ps.115:3).
In addition, “The Lord does whatever pleases him throughout all heaven and earth, and on the seas and in their depths.” (Ps.135:6).
God’s reach and potency are not limited by the lack of delegates on earth or sons with authority. A God that is exclusively dependent on our presence, prayers, or confessions is not an omnipotent God, but a dependent limited God. This is not the God of the Bible as He is omnipotent and entrusts to the Son has all authority in heaven and on earth to rule (Matt.28:18) because He is declared ruler by the Father who submitted all things to Him in heaven and on earth (Matt.11:27, Eph.1:22, Heb.2:8, 1 Cor.15:27). The sons and daughters of God function on delegated authority, where all authority, potency, and dominion are surrendered to the Son Jesus Christ (Rev.1:5-8, Col.1:16, 2:10). God can do as He please through His Son Jesus Christ because He is God with authority in heaven and on earth!
Was the Gospel never about the Incarnation?
For CIMI the reason of the Gospel was to bring people from the person of Jesus Christ to the knowledge of being Christ or a Christ Species. The Gospel was never to reveal God in the incarnation of Christ, but to reveal the Christ in the Spirit of man.
We agree that the purpose of Christ included the reality of “bringing many sons into glory” (Heb2:10). CIMI makes the incarnation something marginal and Scripture makes it clear that the purpose of the incarnation was:
• for the Son to reveal the Father in nature and in essence (Joh.1:1, 14, 18; 14:7-11),
• to be our eternal High Priest and intermediary before the Father (Heb.4:14-16, 7:25, Rom.8:34),
• to be our perfect example (1 Pet. 2:21, 1 Joh. 2:6),
• to pay for our sins (Heb.10:1-10),
• to defeat the evil one (1 Joh.3:8),
• to be Lord over all forever (Eph.1:19-22),
• to be the King forever (Isa. 9:7, Jer.23:5, Dan.2:44, 7:14, Zech.14:9) and;
• to be the eternal judge (Joh.5:22, Acts 10:42).
The problem is that CIMI preaches a very anthropocentric (man-centered) Gospel that makes the sole purpose of God the generation of many Sons. Even though this is part of the function of Christ, we also see a greater scope of reality evident within the scriptures.
Does the idea that Jesus is God diminish the God of the Bible?
Another fallacy is to think that Jesus being God makes our Father less. That is just purely disingenuous and obviously obfuscates the central greatness of our transcendent yet, immanent God as revealed in the full context of Scripture. In fact, the purpose of Jesus Christ was to reveal the Father in function (work) and ontology (nature). Jesus shows He was equal with the Father (Joh. 3:36, 5:23, 14:1;6-7;9;11;21;23, Matt.10:32, Mark 9:37, Joh.5:23), and refers to Himself as the revelation of Yahweh of the Old Testament (Joel 2:32 + Rom. 10:9-13, Isa. 45:22-25 + Phil. 2:5-11, Isa. 46:4 + Joh. 8:58, Isa. 43:11 + Joh. 4:42, Ps. 51:1 + Acts 7:59, Ps. 95:3 + Rev.19:16). It is also made clear that the Jews accused Christ of blasphemy (Joh. 5:17-18, 8:58-59, 10:30-33, Markus 14:61-64) because He made Himself one with the Father in purpose and identity! Lastly, we also see Jesus Christ emphasize His Deity by utilizing divine prerogatives like forgiving Sins (Mark.2:5), something only God could do (Lev.16:30, 2 Sam.12:13). Jesus accepts Worship (Matt.28:17, Rev.4-5), He answers the collective prayers of all believers (omnipotence/omniscience) (Joh.14:14), he gives live from Himself (Joh.5:21), He is the eternal judge of all humankind (Joh.5:22) which only God can do (Gen.18:25, Judg.11:27).
Conclusion:
I want to end off by stating once more that my ardent desire is for God’s people to walk in the truth (3 John 1:4). I pray that the readers of this article would be encouraged and grieve stricken with a desire to pray for everyone that is trapped in this cult! Please understand that there is an obvious Spiritual dimension that we cannot ignore, but our fight is not against flesh and blood (Eph.6:12). Let’s pray for truth to prevail, it is the best argument anyway! Be blessed!
Rudolph P Boshoff
Johannesburg, South Africa. Sept. 2017.
Sources:
[1] Russell Spitter. Cults and Isms Pg. 12.
[2] Dave Breese. Know the marks of Cults. Pg.14.
[3] http://www.christinme-international.com/preachers/11-xandre-strydom
[4] https://nuwewyn.wordpress.com/2016/06/11/gesprek-oor-die-leringe-van-christ-in-me-international/
[5] 24ste van Mei 2015 / 24ste van die 9de Maand van die 2de Regeringsjaar skud God die Hemel en die Aarde, plant ons die 1ste Christus Gemeente as teken van die draai van godsdiens na Christus toe. Nuwe regering. Demokrasie is klaar, die Koninkryk het gekom.
[6] • 16 Mei 1983 word ek gebore in die Ooste van Pta • Mei 1983 kom die Woord uit oor Sg Elton • 13 Mei 2006 roep die Here my baie bo-natuurlik • 24 Sep 2007 word ek gevra om voltyds in die bediening te gaan • Profetiese Woord • 31 Okt 2007 begin ek voltyds in die bediening • Aug 2009 Woord ontvang oor geboorte van bediening • 25 Feb 2010 – Tineka gebore – 5 Mrt vat bediening • 2 Mei 2010 – Woord by Thys dat ek Dawid is • 1 Sept 2010 – CiMI Word gebore • 12 Junie 2011 – Miane gebore op Pinkster Sondag • Jun 2012 Water manifestasie en hemde uittrek •24 Jan 2013 – Alexander word gebore as teken van Seunskap •16 Mei 2013 – Word ek 30 Jr oud soos Jesus en Dawid •16 Mei 2013 – Ontvang my Woord by Thys dat ek Joshua is • 10 Sept 2013 – Begin Neels met sy kamp by Agterbergh • 14 Sept 2013 – Salf Neels my as Koning Dawid en vra die Volk of hulle my kies as leier • 14 Sept 2013 – Toe sluit die Here verbond met CiMI as Juda priesterorde deur my • 27 Nov 2013 – in n droom se die Here ons moet Jesus skeur • 1 Des 2013 – Woord deur Neels ek gaan Israel uit Babilon verlos • 2014 Woord begin en ek slag die FORSAKEN (Jesus) en laat Jesus Christus opstaan, Arise en Shine kennis kom na vore en God se weer laat daar LIG wees! • 5 Mei 2014 – Plant 10de gemeente • 13 Mei 2014 – Teken van die duif deur Neels in Ps 68 • 16 Mei 2014 – Word ek 31 • Jun 2014 – Vyeboom Bot in die 1ste Regeringsjaar van aangestelde koningskap vanuit hierdie Wingerd… Wingerdstok(ek) en Lote(Seunskap) • 4 – 5 Aug… Woord, Aardbewing, En Swanger plus droom • Sep 2014 – Woord by Egiptenaar Sendeling en Johan oor Jer 1:5-10 • 12 Sep 2014 – Bal, aankondiging van 7 Leermeester, ouderlinge en diakens asook dag waarop TB Joshua se 6 vloer gastehuis val • 13 Sep 2014 – Woordskool, ek kondig aan snellerword getrek uit Nigerie • 14 Sep 2014 – 1ste Viering van Christus Verbond (2de Regeringsjaar begin) •14 Okt 2014 – 1ste Verbond sluit saam met Volk (300 Mense) • Ons word toe vir die eerste keer na Israel van ouds n VERBONDSVOLK want in die volgende 1000jaar sal daar weer n ISRAEL wees. • Begin toe kalender verstaan en dat God nou duidelik net op die CIM kalender werk • Passover Jaar is verby • 2015 – Advent of Christ openbaring begin die grootste geheimenisse bedien ooit • 2015 – 2021 is die Fees van Ongesuurde brode(Geen Suurdeeg) •Slegs Leermeesters bedien • 21ste van Maart / 21ste van 7de maand van 2de regeringsjaar toe word Shiloh – Aurora gebore as hoeksteen tipe en dat Juda nou die Septer het asook dat die dag breek en die Koms van die Dag is hier net soos Haggai 2 se: • Woord oor die plant van gemeente by Mamre asook Simone se Amandel Staff Jer 1:11-12.
[7] https://nuwewyn.wordpress.com/2016/06/11/gesprek-oor-die-leringe-van-christ-in-me-international/
[8] https://nuwewyn.wordpress.com/2016/06/11/gesprek-oor-die-leringe-van-christ-in-me-international/
[9] https://nuwewyn.wordpress.com/2016/06/11/gesprek-oor-die-leringe-van-christ-in-me-international/
[10] Mathys wrote: Die kruis van Jesus Christus is die neerlê van Adam met sy sondige bestaan en die opwek van Christus, ʼn nuwe skepping/skepsel.
[10] Mathys wrote: “Die Koninkryk van God is God wat deur die Seuns heers op aarde met Sy siening, oordeel en opinie. Sy ware gewig. Soos in die hemel, so ook op die aarde. God kan slegs deur die Seuns heers (Heb 1).
[11] BD Ehrman, Pg.144-145. After the New Testament. & D Marshal, Pg.23, The truth about Jesus and the lost Gospels.
[12] Jesus se werk:
Die Woord se dat die doel van Jesus was om die Vader te openbaar aan die mensdom (Johannes.1:18, 14:7-11), om ons Hoe Priester te wees wat vir ons intree voor die Vader as perfekte mens (Hebreers 4:14-16), Jesus was die perfekte middelaar (Romeine 8:34, Hebreers 7:25),om die perfekte voorbeeld vir ons te wees (1 Petrus 2:21, 1 Johannes 2:6), om vir ons Sondes te betaal in ‘n plaasvervangende possisie vir ons Sondes (Hebreers10:1-10), en om die duiwel uit te klee (1 Johannes 3:8). Jesus is die Heer oor alles vir ewig (Efesiers 1:19-22) en ook die toekomstige Koning (Jesaja 9:7, Jeremia 23:5, Daniel 2:44/7:14, Sagaria 14:9) en Regter (Johannes 5:22, Handelinge 10:42).
Vraag: Wat is CIMI se opinie oor Jesus se genoegsaamheid? Is Jesus die perfekte openbaaring van God? Is Jesus die perfekte hoe Priester vir ewig? Is Jesus nog die perfekte tussenganger tussen God en die mens? Is Jesus die enigste middelaar? Is Jesus die perfekte voorbeeld vir ons? Is Jesus se werk rerig voldoende vir almal oor alle tye? Is Jesus Heer oor alles in hemel en op aarde? Is Jesus die enigste Koning in die Hemel en op aarde? Is Jesus die enigste regter op die aarde en die hemel?
Jesus se genoegsaamheid (2):
Sy persoon:
Die Woord se Jesus is gelyk met die Vader (Johannes 3:36, 5:23, 14:1;6-7;9;11;21;23, Mattheus 10:32, Markus 9:37, Johannes 5:23), en verwys as Homself as die Yahweh van die Ou Testament (Joel 2:32 + Romeine 10:9-13, Jesaja 45:22-25 + Filippense 2:5-11, Jesaja 46:4 + Johannes 8:58, jesaja 43:11 + Johannes 4:42, Psalm 51:1 + Handelinge 7:59, Psalm 95:3 + Openbaring 19:16).
Die Woord se ook Jesus was beskuldig dat hy gelaster het (Johannes 5:17-18, 8:58-59, 10:30-33, Markus 14:61-64) want Hy het homself as God verteenwoordig.
Die woord se Jesus beklemtoon Goddelike regte vir Homself deur om: Sondes te vergewe (Markus 2:5) iets wat net God die Vader kon doen (Levitikus 16:30, 2 Samuel 12:13). Jesus aanvaar aanbiding (Matteus 28:17, Openbaring 4-5), Jesus antwoord gebed (Johannes 14:14), Jesus gee lewe (Johannes 5:21), Jesus sal die mensdom beoordeel en veroordeel (Johannes 5:22) iets wat net God kan doen (Genesis 18:25, Rigters 11:27).
Vraag: As Jesus beklemtoon Hy en die Vader is een in natuur hoe is Hy gelyk aan die Vader? (NB! Jesus praat van ‘n onderskyd in funksie NIE in ontologie nie!), Hoekom beklemtoon Jesus en Sy disipels Hy is Yahweh? Hoekom se die skrif geleerdes Jesus laster? Hoe kan Jesus doen,weet, en vir homself toedoen wat net die Vader toekom in werke,aanbidding,gebed,lewe gee en beoordeeling?
Hi Rudolph,
Baie dankie vir hierdie – my drieling dogters en seun is vir die afgelope 9 maande vasgevang in hierdie cult (my een dogter is al so ver en gekies as “diaken”) en ek het dit eers die naweek ondervind nadat my skoonseun my na hul huis genooi het en ook vliegtuig kaartjie van Durban na Pretoria betaal het.
Wat staan my te doen om hierdie aangeleentheid ferm met hul te bespreek, hoe moet ek te werk gaan om sodoende hul nie te verloor nie. Ek is van nature n demanding en op die punt af persoon. Almal se ons moet maar net bid, maar seer sekerlik moet ek as hul vader intree.
Jou leiding word waardeur.
More Hardy, dankie vir jou boodskap. Jy is reg om te se dat kerke ongelukkig nie aktief fokus om sulke kultusse aan te vat nie. Daar is iets wat ons gaan begin doen om antwoorde te gee en om mense te help. Bid asb saam met ons dat ons die regte ding doen om te help daar. Hou jou op hoogte!
Rudolph.
Hi Hardy, my dogter was amper 2 jaar in hulle kloue…..ons het haar gelukkig daar uitgekry. Sal dit graag met jou bespreek want ek weet presies wat julle deurgaan. Jy kan my enige tyd kontak. Dalk kan dit help.
Philip asb
SORRY IN KOERANTE EN OP BOSHOF SE
FB WAT kaN OUERS EN FRIENDS DOEN om mens uit d
CULT TE RED !?!?!NB NB NB NB
ASSEBLIF! !!!!!!!
DANIEL
EKT OOK NEW STERK GEEST VRIENDIN VERLOOR DEUR HULL
GEE HULL D VERSES WATBEWYS DAY HUL LIEG, BIND GEES VAN DWAALLEER LEVENS VALSEGODSDIENS ens !!!
EK is ook besig om verse ye soke Wat dit bewys
Bid vir my OOK asb
HETBOSHOF OOK AL DIT VIR X ANDRE GEGEE ???
Oom Hardy, my hart bloei vir julle. Daar is soveel mense wat deur hulle gebreek word. Jy sal ‘n boom werklik aan sy vrug ken! vrede. Rudolph.
Hi Dad, dankie vir dad se boodskap, maar ek is nou regtig moeg hiervoor. Hierdie is my geloofsoortuiging. Punt… klaar… uitroepteken. Ek is moeg dat orals waar ek kom moet ek hoor hoe word daar leuens verkondig en dit word gebruik om ons pragtige leer te diskrimineer. Ek is ook moeg dat mense voel hulle moet vir my of Hendrei praat. Ons is volwassenes. Nog altyd word die plan van God vervolg deur die meerderheid en geskeidenis wys die meerderheid was nooit reg nie. Ek praat nou vir myself. Asb hou op namens ons praat. Dad is nie n getuie nie… dad het nie met dad se oë gesien nie. Maar ek het. Ek is wel bewus van die goed wat dad met Ivan & Charmian deel oor Christ in Me International, maar ek wil graag my getuienis met dad deel.
Ek Prys die Almagtige God dat Hy vir Xandré Strydom opgewek het om Hom te verteenwoordig op aarde! Daarvan getuig ek. Ek sien dit met my oë. Daar word soveel leuens versprei… en dit is nie waar nie want ek is hier. Selfs op hierdie sogenoemde publieke inligtingsessie moes soveel leuens ,wat as feite genoem was om die aanklag dat ons n kult is, reggestel word. Laat dit julle nie dink nie. Die mense mag verskil met ons leer maar hoekom soveel leuens by. En waar is die mense wat hierdie leuens kan steun. Daar word in die privaat na ons kant toe gedreig en dan in die openbaar “mooi” liefdevolle pappas en mammas gespeel. Moenie dat ek begin praat oor Tella en haar man wat haar soveel skade al gemaak het nie. Dad, dad moet alle feite reg he voor dad aannames en dan aanklagtes maak. Dit is absurd oor hoeveel skade word gemaak en dit gegrond op leuens, aannames en rumours… Ek staan agter haar. En ek is nie 9 maande in CiM nie maar al van voor my huwelik. Ek en Hendrei kan getuig waar was ons huwelik en waar is dit nou. Ons leef om God en die Kerk uit te beeld soos n huwelik moet en dit weens dat CiM vir ons huwelik baklei het. Toe ons nie geweet het hoe nie. Hier is mense hier weg omdat hulle wou skei en Xandre het gese daar is nie n manier nie. Ons veg vir die huwelik. Maar hulle wou die inspraak misbruik vir hul eie planne… ek is self n leier. Niemand het gekies dat ek n diaken moet wees nie… ek het self my lewe neergele en hom ook self opgeneem.
Ek is dankbaar aan Xandré vir die insig, liefde, instruksie en leiding wat hy aan ons gee! Dankie dat ek uiteindelik weet wie en wat ek is – ‘n Nuwe Skepsel – n Christus – 2 Cor 5:17 soos Jesus Christus voor betaal het. Dankie aan Xandré en elke Leermeester wat tyd in my lewe insit en my oplei / opvoed in die Waarheid, sodat ek ook eendag aangeneem kan word as Seun van God en Hom (God) akkuraat kan uitbeeld aan almal in die wêreld!
Heb 1:2
Dankie vir die vader figuur wat hy vir my is.
Dankie vir die voorbeeld, dat ek by iemand van sy statuur kan leer hoe ‘n vader sy dogter beskerm en vir haar veg.
Ek eer God dat ek ook kan deel in die Koninkryk van God! Uit my hart uit… baie dankie PAPPA GOD!
Hi Dad, dankie vir dad se boodskap, maar ek is nou regtig moeg hiervoor. Hierdie is my geloofsoortuiging. Punt… klaar… uitroepteken. Ek is moeg dat orals waar ek kom moet ek hoor hoe word daar leuens verkondig en dit word gebruik om ons pragtige leer te diskrimineer. Ek is ook moeg dat mense voel hulle moet vir my of Hendrei praat. Ons is volwassenes. Nog altyd word die plan van God vervolg deur die meerderheid en geskeidenis wys die meerderheid was nooit reg nie. Ek praat nou vir myself. Asb hou op namens ons praat. Dad is nie n getuie nie… dad het nie met dad se oë gesien nie. Maar ek het. Ek is wel bewus van die goed wat dad met Ivan & Charmian deel oor Christ in Me International, maar ek wil graag my getuienis met dad deel.
Ek Prys die Almagtige God dat Hy vir Xandré Strydom opgewek het om Hom te verteenwoordig op aarde! Daarvan getuig ek. Ek sien dit met my oë. Daar word soveel leuens versprei… en dit is nie waar nie want ek is hier. Selfs op hierdie sogenoemde publieke inligtingsessie moes soveel leuens ,wat as feite genoem was om die aanklag dat ons n kult is, reggestel word. Laat dit julle nie dink nie. Die mense mag verskil met ons leer maar hoekom soveel leuens by. En waar is die mense wat hierdie leuens kan steun. Daar word in die privaat na ons kant toe gedreig en dan in die openbaar “mooi” liefdevolle pappas en mammas gespeel. Moenie dat ek begin praat oor Tella en haar man wat haar soveel skade al gemaak het nie. Dad, dad moet alle feite reg he voor dad aannames en dan aanklagtes maak. Dit is absurd oor hoeveel skade word gemaak en dit gegrond op leuens, aannames en rumours… Ek staan agter haar. En ek is nie 9 maande in CiM nie maar al van voor my huwelik. Ek en Hendrei kan getuig waar was ons huwelik en waar is dit nou. Ons leef om God en die Kerk uit te beeld soos n huwelik moet en dit weens dat CiM vir ons huwelik baklei het. Toe ons nie geweet het hoe nie. Hier is mense hier weg omdat hulle wou skei en Xandre het gese daar is nie n manier nie. Ons veg vir die huwelik. Maar hulle wou die inspraak misbruik vir hul eie planne… ek is self n leier. Niemand het gekies dat ek n diaken moet wees nie… ek het self my lewe neergele en hom ook self opgeneem.
Ek is dankbaar aan Xandré vir die insig, liefde, instruksie en leiding wat hy aan ons gee! Dankie dat ek uiteindelik weet wie en wat ek is – ‘n Nuwe Skepsel – n Christus – 2 Cor 5:17 soos Jesus Christus voor betaal het. Dankie aan Xandré en elke Leermeester wat tyd in my lewe insit en my oplei / opvoed in die Waarheid, sodat ek ook eendag aangeneem kan word as Seun van God en Hom (God) akkuraat kan uitbeeld aan almal in die wêreld!
Heb 1:2
Dankie vir die vader figuur wat hy vir my is.
Dankie vir die voorbeeld, dat ek by iemand van sy statuur kan leer hoe ‘n vader sy dogter beskerm en vir haar veg.
Ek eer God dat ek ook kan deel in die Koninkryk van God! Uit my hart uit… baie dankie PAPPA GOD!
Hi Hardy en Rudolph.
Charlene (Hardy se dogter) het gevra dat ek hierdie kan post want haar kommentaar word nog nie goed gekeur nie..
Charlene Vorster on December 11, 2017
Your comment is awaiting moderation.
Hi Dad, dankie vir dad se boodskap, maar ek is nou regtig moeg hiervoor. Hierdie is my geloofsoortuiging. Punt… klaar… uitroepteken. Ek is moeg dat orals waar ek kom moet ek hoor hoe word daar leuens verkondig en dit word gebruik om ons pragtige leer te diskrimineer. Ek is ook moeg dat mense voel hulle moet vir my of Hendrei praat. Ons is volwassenes. Nog altyd word die plan van God vervolg deur die meerderheid en geskeidenis wys die meerderheid was nooit reg nie. Ek praat nou vir myself. Asb hou op namens ons praat. Dad is nie n getuie nie… dad het nie met dad se oë gesien nie. Maar ek het. Ek is wel bewus van die goed wat dad met Ivan & Charmian deel oor Christ in Me International, maar ek wil graag my getuienis met dad deel.
Ek Prys die Almagtige God dat Hy vir Xandré Strydom opgewek het om Hom te verteenwoordig op aarde! Daarvan getuig ek. Ek sien dit met my oë. Daar word soveel leuens versprei… en dit is nie waar nie want ek is hier. Selfs op hierdie sogenoemde publieke inligtingsessie moes soveel leuens ,wat as feite genoem was om die aanklag dat ons n kult is, reggestel word. Laat dit julle nie dink nie. Die mense mag verskil met ons leer maar hoekom soveel leuens by. En waar is die mense wat hierdie leuens kan steun. Daar word in die privaat na ons kant toe gedreig en dan in die openbaar “mooi” liefdevolle pappas en mammas gespeel. Moenie dat ek begin praat oor Tella en haar man wat haar soveel skade al gemaak het nie. Dad, dad moet alle feite reg he voor dad aannames en dan aanklagtes maak. Dit is absurd oor hoeveel skade word gemaak en dit gegrond op leuens, aannames en rumours… Ek staan agter haar. En ek is nie 9 maande in CiM nie maar al van voor my huwelik. Ek en Hendrei kan getuig waar was ons huwelik en waar is dit nou. Ons leef om God en die Kerk uit te beeld soos n huwelik moet en dit weens dat CiM vir ons huwelik baklei het. Toe ons nie geweet het hoe nie. Hier is mense hier weg omdat hulle wou skei en Xandre het gese daar is nie n manier nie. Ons veg vir die huwelik. Maar hulle wou die inspraak misbruik vir hul eie planne… ek is self n leier. Niemand het gekies dat ek n diaken moet wees nie… ek het self my lewe neergele en hom ook self opgeneem.
Ek is dankbaar aan Xandré vir die insig, liefde, instruksie en leiding wat hy aan ons gee! Dankie dat ek uiteindelik weet wie en wat ek is – ‘n Nuwe Skepsel – n Christus – 2 Cor 5:17 soos Jesus Christus voor betaal het. Dankie aan Xandré en elke Leermeester wat tyd in my lewe insit en my oplei / opvoed in die Waarheid, sodat ek ook eendag aangeneem kan word as Seun van God en Hom (God) akkuraat kan uitbeeld aan almal in die wêreld!
Heb 1:2
Dankie vir die vader figuur wat hy vir my is.
Dankie vir die voorbeeld, dat ek by iemand van sy statuur kan leer hoe ‘n vader sy dogter beskerm en vir haar veg.
Ek eer God dat ek ook kan deel in die Koninkryk van God! Uit my hart uit… baie dankie PAPPA GOD!
Philip,
Ek stem saam as die mense wat deur dit geraak is ander mense kan help om van die spul af weg te kom is dit great. Ek se nog steeds hulle target vrouens baie.
Philip,
Ek stem saam as die mense wat deur dit geraak is ander mense kan help om van die spul af weg te kom is dit great. Ek se nog steeds hulle probeer vrouens meeste van die tyd beheer.
Hi Anthony, ek dink ook hulle teiken vrouens meer, maar wat ek uit die nare ervaring geleer het is dat meeste van die mense wat vasgevang word in hulle kloue is juis die mense wat graag meer van die Here wil leer. Hierdie kultus verdraai egter die waarheid op so slinkse manier dat die lede heeltyd voel as of hulle God se plan sal mis, of God sal verloën as hulle teruggaan na hulle ouers toe of na enige ander kerk of na hulle oorspronklike kerk toe. ‘n Paar van die slinkse maniere wat hulle gebruik om lede te mislei en deurmekaar te maak, is byvoorbeeld dat alhoewel meeste van hulle lede afrikaans sprekend is, hulle omtrent heeltyd uit die engelse NKJV bybel preek en na woorde en syfers uit ‘n griekse vertaling verwys. Alhoewel daar niks verkeerd is om in engels geleer te word nie, is dit vreemd vir iemand wat nog altyd net die bybel in Afrikaans geleer het. Omdat meeste van dit wat hulle verkondig so vreemd is dat baie min nuwe lede dit dadelik verstaan, herhaal hulle dit oor en oor, en ‘brain-wash’ hulle mense op die manier. Hulle ‘kerkdienste’ is ook buiensporig lank, soms meer as drie of vier ure. Hulle verblind jou op so manier dat jy dit nie eers agterkom nie. Dis kompleet asof hulle elke keer ‘n kant-gordyn oor jou gooi, sodat jy elke keer ‘n bietjie minder kan sien, totdat jy naderhand omtrent niks kan sien nie. Daar word self van lede verwag om ‘n verbond met die ‘sogenaamde kerk’ te sluit, en dan word daar in die ‘kerk’ afgekondig dat die lede wat dit waag om terug te keer na hulle ouers of hulle vorige kerk toe, dieselfde is as ‘n hond wat na sy eie braaksel toe terugkeer !
Ha Philip bel my asb op 0815242853
D foon tik vk
Moet mindbinding spirit bind in leier ens
Hester stem saam. Se dit van die begin af. Hierdie is n witchcraft spirit van manipulation, intimidation en domination. Oorlede Derrick Prince het great teachings hieroor.
Dit is n ongelooflike domineerde gees en dit moet ooreenkomstig aangespreek word.
Middag Rudolph, ek was genooi deur my niggie na die “wonderlike” vrouekamp in Krugersdorp. Wat ‘n beproewing om na die drogpredikasie te luister vir ‘n hele naweek. ‘n Paar goed wat my opgeval het was :
1. Daar word Geen groepbesprekings toegelaat nie – seker omdat hulle bang is dat mense vrae oor die waarheid van die Bybel wat ontken word, sou vra. Daar is geen vryheid vir individuele denke nie!!
2. Dis ‘n vrouekamp, maar die Swartspan mans pas hulle soos valke op!
3. Dis wat my aanbetref ‘n spul “Commoners” wat vir hulle self ‘n gehoor geskep het. Ek sou nooit na die “Drivel” van Xandre of Neels gaan luister het nie. Hulle het ook geen respek vir tyd nie – hou net aan en aan praat.
4. Hulle “target” definitief die enkellopende of verworpe vrouens. Het die die Saterdagaand self gesien. En ongelukkig is die vrouens uitgehonger vir erkenning en hier vind hulle dit.
5. Hulle gebruik enige vertaling van die Bybel om hulle punt te wil bewys. Indien daar ‘n vers in die ou vertaling anders vertaal is in die nuwe Afrikaanse vertaling is die nuwe vertaling sleg. Maar ‘n volgende keer is die nuwe vertaling die een wat hulle punt die beste tuisbring en dan is hy goed. Hulle is baie slinks met wat hulle uit die Bybel aanhaal om hul sekte praatjies te versterk. En ja, hulle verwys die hele tyd na die Griekse woord en die se betekenins – skep ‘n illusie van geleerdheid.
6. Daar is ‘n definitiewe seksuele ondertoon in hul leringe – die hele tyd inuendo’s en verwysinge na lekker soene en dies meer. Die hele trouproses van die Nuwe Testament is verduidelik met die eerste huweliksnag simboliek.
7. Die Gees in my het geskree teen alles wat hulle daar doen – hulle skryf hulle eie ‘Worship” musiek, want die kerke wat ons ken het pryssange vir Jesus as God en vir die Heilige Gees – en hulle misken dit heeltemal.
Terloops, ter wille van familie vrede het ek die hele naweek gebly, en danksy die genade van die Here kon ek sterk en sterker word in my geloof in ons Drie maal Heilige God. Ek glo ek kan met ywer en kennis teen hierdie sekte bid en ook vir die redding van my niggie.
Dankie vir jou indiepte ontleding hierbo. Mag God gee dat hierdie valse predikers tot n definitiewe val kom.
Liefde in Christus
Christina
Baie intresant Christina! Dankie vir jou opmerking, ek sal graag op ‘n stadium wil verder met jou praat oor jou insig oor hulle! vrede. Rudolph
The Bible says the whole world will wonder after the beast, hierdie is nie ‘n kerk wat die ware woord van GOD verkondig nie, maar ‘n cult waar hulle mense uitbyt om geld te maak. Satan is in beheer
Cristina
Jou boodskap is vir my baie hartseer. Ek kan verstaan hoe Jesus gevoel het toe almal valse getuienis gebring het teen hom… Ek voel so want jou woorde is regtig nie waarheid nie.
Ek is jammer dat jy dit so beleef het. En mag daar ‘n geleentheid wees waar ons dit kan regstel want dit is nie hoe dit is nie. En daar waar jy voel ons het jou te na gekom vra ek verskoning.
Dit voel vir my of jy praat vanuit ‘n vooropgestelde idee en seer in jou eie verlede.
Op jou punte
1. Ons gee geleentheid vir vra… Ons het die hele middag uiteen gesit vir dit as jy reg kan onthou. Dit is ‘n gebruik op elke kamp. Ons doen nie die groeps bespreking nie want dit is hoe die HERE ons gelei om te doen. Moet ons dit nou stop want jy voel anders? Die HERE het ons so gelei
2. Wat bedoel jy pas swart span mans hulle soos valke op? Ek was een van daardie leermeesters? As jy verantwoordelikheid dra vir ‘n groep wat aan jou toe vertrou is sou jy nie hulle so op pas nie? Is dit nie die Dawid hart nie. Pas die kudde op en baklei teen elke leeu, wolf en beer. Gaan uit om hulle te vernietig en kudde te beskerm
3. Geen respek vir tyd? Christina ons bedien soos die HERE ons lei. Moet ons skaam wees daaroor omdat dit vir jou te lank is? Paulus het reg deur die nag gespreek. Het jy dieselfde oordeel oor Paulus?
4. Enkellopende vrouens. Op wat baseer jy dit? Praat jy van die profetiese sessie? Hoe moet ons keer vir wie die GEES wil woord gee? Hoe weet jy hulle is enkellopende vrouens? Want ons doen nie?
5. Ons gebruik die verskillende vertalings want die Bybel word vertolk en volgens sekere plagiaat wette moet jy ‘n sekere hoeveelheid skrifte verander. So ja ons “amplify” die woorde sodat dit oorbring wat dit moes en moet. Hoe is dit ‘n vreemde konsep. Hoekom sien jy dit as breinspoeling? Dit is nie reg nie. Ons is glad nie geleerde manne nie. Ons is maar eenvoudige “vissermanne” wat se vingers nog na vis ruik *[[Act 4:13]] aov* En toe hulle die vrymoedigheid van Petrus en Johannes sien en verstaan dat hulle ongeleerde en eenvoudige manne was, was hulle verwonderd en het hulle as metgeselle van Jesus herken.
6. Seksuele ondertoon? Ons GOD en VADER druk homself uit as ‘n MAN wat intiem wil wees met SY vrou (die kerk). Die simboliese verwysing is daar vir ‘n rede. Is dit nie hoe Jesus ook gepraat het nie? In vergelyking en tipes nie. Ek is jammer as jy seer gekry het in hierdie area en jy sensitief is vir dit. Kom dat ons jou voorstel aan jou MAKER en jou MAN. Een wat jou nooit sal abuse of misuse nie.
7. Ons kan jou nie oortuig nie en jy mag ons nie glo nie. Glo die woord. As dit wat ons sê ooreenstem. Glo dit en repent. As dit nie so is nie hardloop.
*[[Act 5:38-39/aov]]* 38 En nou sê ek vir julle, bly af van hierdie manne en laat hulle staan; want as hierdie voorneme of hierdie werk uit mense is, sal dit vernietig word; 39 maar as dit uit God is, kan julle dit nie vernietig nie—dat dit nie miskien bevind word dat julle selfs teen God stry nie.
Weereens is ek jammer oor jou boodskap en baie hartseer oor jou getuienis. Ek voel jy het ‘n slegte ervaring gehad en dit was nie noodwendig vanuit ons gebore nie. Ek bid regtig vir ‘n tafel waar ons PA se hart vir jou kan wys. Want dit is al wat ons wil doen. En daar waar jy voel ons het jou skade aangedoen wil ek sê jammer. Maar dit kan nie oor die feite wees nie want dit is nie die ware getuienis nie
Hi J.P. dankie vir jou trugvoer. Daar is baie leerstellings wat maar vaagweg is vir ons om te sien. Weereens is dit nie ons begeerte om julle leering te verdraai nie. Miskien kan ons skype dan kan ons lekker oor wat julle glo gesels? Hier is net vinnig twee vrae:
Die Woord: Psalm 19:8-11 se:
“Die woord van die Here is volmaak: dit gee lewe. Die onderwysing van die Here is betroubaar: dit gee wysheid aan dié wat nog onervare is. Die bevele van die Here dui die regte koers aan: dit bring blydskap. Die gebod van die Here is helder: dit gee insig. Die eise van die Here vir sy diens is goed: dit staan altyd vas. Die bepalings van die Here is reg: elkeen van hulle is regverdig.Hulle is kosbaarder as goud, selfs as baie goud, soeter as heuning, as druppels uit ‘n heuningkoek.”
Let daarop dat die Woord van God “betroubaar is, wys maak, regte koers verkaf, blydskap bring, helder is, insig gee, altyd vas staan, reg is, kosbaarder as goud, en bevreedigend is soos heuning”.
Vraag: Is die Woord rerig die ENIGSTE norm van interpretasie en gesag?
Die Nuwe Testamentiese skrywers beywer hulle self daarom om te bevestig dat die woord van God finaal deur Christus gekom het en regverdig is om in alle sakke sonder ons te praat:
Hebreers 1:1-2 se: “In die verlede het God baiekeer en op baie maniere met ons voorvaders gepraat deur die profete,maar nou, in hierdie laaste dae, het Hy met ons gepraat deur die Seun.”
Vraag: As God se Woord helder en met sekerheid preek, hoekom het ons spesiale openbaarings nodig of iemand om dit te herintrepeteur? (bv. Xandre en die tekens,tye ens?).
Hier is die tweede vraag:
Jesus se genoegsaamheid (1):
Sy werk:
Die Woord se dat die doel van Jesus was om die Vader te openbaar aan die mensdom (Johannes.1:18, 14:7-11), om ons Hoe Priester te wees wat vir ons intree voor die Vader as perfekte mens (Hebreers 4:14-16), Jesus was die perfekte middelaar (Romeine 8:34, Hebreers 7:25),om die perfekte voorbeeld vir ons te wees (1 Petrus 2:21, 1 Johannes 2:6), om vir ons Sondes te betaal in ‘n plaasvervangende possisie vir ons Sondes (Hebreers10:1-10), en om die duiwel uit te klee (1 Johannes 3:8). Jesus is die Heer oor alles vir ewig (Efesiers 1:19-22) en ook die toekomstige Koning (Jesaja 9:7, Jeremia 23:5, Daniel 2:44/7:14, Sagaria 14:9) en Regter (Johannes 5:22, Handelinge 10:42).
Vraag: Wat is CIMI se opinie oor Jesus se genoegsaamheid? Is Jesus die perfekte openbaaring van God? Is Jesus die perfekte hoe Priester vir ewig? Is Jesus nog die perfekte tussenganger tussen God en die mens? Is Jesus die enigste middelaar? Is Jesus die perfekte voorbeeld vir ons? Is Jesus se werk rerig voldoende vir almal oor alle tye? Is Jesus Heer oor alles in hemel en op aarde? Is Jesus die enigste Koning in die Hemel en op aarde? Is Jesus die enigste regter op die aarde en die hemel?
Jesus se genoegsaamheid (2):
Sy persoon:
Die Woord se Jesus is gelyk met die Vader (Johannes 3:36, 5:23, 14:1;6-7;9;11;21;23, Mattheus 10:32, Markus 9:37, Johannes 5:23), en verwys as Homself as die Yahweh van die Ou Testament (Joel 2:32 + Romeine 10:9-13, Jesaja 45:22-25 + Filippense 2:5-11, Jesaja 46:4 + Johannes 8:58, jesaja 43:11 + Johannes 4:42, Psalm 51:1 + Handelinge 7:59, Psalm 95:3 + Openbaring 19:16).
Die Woord se ook Jesus was beskuldig dat hy gelaster het (Johannes 5:17-18, 8:58-59, 10:30-33, Markus 14:61-64) want Hy het homself as God verteenwoordig.
Die woord se Jesus beklemtoon Goddelike regte vir Homself deur om: Sondes te vergewe (Markus 2:5) iets wat net God die Vader kon doen (Levitikus 16:30, 2 Samuel 12:13). Jesus aanvaar aanbiding (Matteus 28:17, Openbaring 4-5), Jesus antwoord gebed (Johannes 14:14), Jesus gee lewe (Johannes 5:21), Jesus sal die mensdom beoordeel en veroordeel (Johannes 5:22) iets wat net God kan doen (Genesis 18:25, Rigters 11:27).
Vraag: As Jesus beklemtoon Hy en die Vader is een in natuur hoe is Hy gelyk aan die Vader? (NB! Jesus praat van ‘n onderskyd in funksie NIE in ontologie nie!), Hoekom beklemtoon Jesus en Sy disipels Hy is Yahweh? Hoekom se die skrif geleerdes Jesus laster? Hoe kan Jesus doen,weet, en vir homself toedoen wat net die Vader toekom in werke,aanbidding,gebed,lewe gee en beoordeeling?
Net om bietjie konteks te skets, hoofstuk 1 skei geen onderskeid tussen Jesus en Christus soos voorgestel word nie maar daar is duidelik ‘n direkte verwysing na Jesus as hoof van Paulus (1:1), Jesus as middelaar en objek van hulle geloof (1:2-4) en dan ook ‘n roeping om die kennis van Sy wil te ken (v/9) om waardig te wandel vir Hom (v/10) vir die verlossing van Sonde (v/13) en vergifnis van Sonde (v/13).
Net die kort konteks wys egter duidelik dat daar nie ‘n dubbelsinnige voorstelling is in Paulus se eksegese nie! Hy identifiseer Jesus Christus as ‘n persoonlike individu wat hoof is van Sy kerk (cf. Efesiers 4:12, Kol. 2:10) wat die objek is van ons geloof (Heb.2:9, 12:1-2), vir die vryheid van ons sonde (1 Tim.2:5). Dit maak dus nie sin om te se dat ons geloof in ‘n “onpersoonlike Chrustus kennis rus nie maar in die persoon Jesus Christus wat vlees was en onder ons kom woon het (Joh.1:1-3&14, Fil.2:4-11, Heb.2:8-9).
Verder se vers 15 Jesus IS doe objek van die onsigbare God, neem wel kennis dat die onsigbare God geopenbaar was in Jesus Christus wat God is (Joh.1:18. cf. Greek: ”monogenês theos”). Jesus IS self daarvoor die openbaring van die wese van God. Daarom is Hy voor alles en ewig (v/17) [Grieks- “pro panton”], alles is geskep deur die agenskap van Hom (v/16) [Grieks- ”en auto”] (Open.4:11), deur Hom (v/16) [Grieks- “di auto”], vir Hom (v/16) [Grieks- “eis auton”]. Weereens, Jesus bring alles in versoening met Homself deur om vrede te maak met Sy bloed in die kruis (v/20 cf. Kol.2:15).
Paulus stipuleer dit: “dit is Christus onder julle, die hoop van die heerlikheid.Hom verkondig ons” (v/28-29). Let wel dit is nie geestelike verteenwoordiging of skeuring tussen Jesus en Christus nie, maar Christus “in die liggaam van sy vlees deur die dood” (v/22).
Paulus begin dus Hoofstuk 2 met die instruksie: “Soos julle dan Christus Jesus, die Here, aangeneem het, wandel so in Hom, gewortel en opgebou in Hom en bevestig in die geloof, soos julle geleer is, terwyl julle daarin oorvloedig is in danksegging.(v/6-7)”. Geloof is IN Jesus as persoon is die grondvesting van die geloof en nie net in ons indentifiseering met Hom nie! In Jesus Christus “woon al die volheid van die Godheid liggaamlik” [Grieks – ”hoti en auto Katoikei panto pleroma tes theotes somatikos] en ons is IN HOM. Paulus herhaal weereens wat hy gestipuleer het in Hoofstuk 1 maar wys hoe dit van toepassing is op ons in hoofstuk 2. Maar daar is nerens tot die slotsom bewys dat daar ‘n dualisme is tussen Jesus en Christus nie, maar eerder tussen ons en Jesus Christus.
Jesus Christus is die unieke Seun van God (Joh.1:18) waar ons seuns en dogters van God is deur aanneming (Eph.1:5, Gal.3:26). Jesus in Sy uniekheid is God want “in Hom woon al die volheid van die Godheid liggaamlik” (Kol.2:9). God het waarlik vlees kom word en onder ons kom woon (Joh.1:1-3,14).
Dankie. Ek sien uit na jou komentaar hieroor, ek besef ook julle is besig so ons kan dalk skype of ‘n koffie gaan drink waar jy dit vir my kan verduidelik?
Rudolph.
Hi Rudolph
Ek sal jou antwoord op al jou vra. Dit wat ons leer behels. Maar ek is bekommerd oor die leuens wat jy glo van die mense.
Vervolg ons vir ons leer (ons terme nou) maar nie vir leuens nie.
Phillip.. Anthony.. Sonet…Hardy…
Het jy al die ander kant van die storie gehoor? Hoe weet jy wat hulle se is Waarheid as jy nog nie gehoor het wat ons sê nie?
Met die interview saam mense oorsee was dit duidelik dat al jou feite nie reg is nie. So ek weet nie by wie kry jy dit nie
Het jy al Hardy se kinders se getuienis gehoor?
Het jy al gehoor wat se Sonet se broer?
Het jy al die ander 89 vrouens gevra wat op dieselfde kamp was?
Rudolph jy wat op ‘n publieke platform bedien, hoeveel mense het al weens hulle persepsie jou hart verkeerd uitgedruk en jou sleg gesê en “review” en dan is dit nie eers die waarheid nie?
As ek Anthony se kommentaar lees dan wonder ek waar kry hy sy feite? En vir dit… Sy manier? Wie praat so met en van mense. Wie getuig so sonder feite? Dit moet genoeg sê
Die mense bring vir jou hulle eie dorings en dissels en sê dit is Christ in me International, laat ek jou bietjie die vrug wys dan oordeel jy. Vrug kan nie lieg nie, maar mense doen
Dankie vir die trugvoer J.P. ek wardeur dit. En die geleentheid staan nogsteeds om te ontmoet sodat ons oor dit kan praat? Weereens, in die wereld van die kultusse is daar sekere parallel termes wat indenties is met wat julle glo maar ek wil ook by se dat dit nie my begeerte is om enige iets vals voor te stel waarin julle in glo nie. So asb. ek nooi jou uit om te kyk ook na wat ek geskryf het in die artiekel hier bo en anders sodat jy my kan regwys waar ek verkeerd is? Ek leer graag en wil regtig weet wat is die basis van alles wat ek al reeds gevra het? Ek wil ook se as ek enige iets onredeliks of fals gese het is ek bereid om te se in die publiek wat ek mis verstaan het en waar ek verkeerd is. In die YTube knipsels is jy ook welkom om te se wat ek verkeerd se want dit sal rerig die geleentheid bied om dinge in better perspektief te sit. Sien uit na jou trugvoer op die vrae hierbo, as jy wil kan ek dit tot op my blog plaas vir almal om te sien wat julle glo en hoe jy dit uitle? Engels sal die beste wees as dit jou pas? Kom ons doen dit sistematies?
Hi JP. Ons almal hou asem op vir jou antwoorde op Rudolph se vrae. Hoe lyk dit, of gaan jy weer net praat oor die leuns wat mense oor julle versprei?
Baie mense wat al op julle kampe was (ek inkluis) hou nie van die manier hoe julle Jesus en die Heilige Gees afkraak en afbring na julle vlak nie. En ook nie van die leuns wat JULLE op julle kampe versprei nie, soos toe een van julle (ek dink dit was Neels) vir Connie Wehrmann vertel het hoe Jesus gevrot het en vol wurms was. As dit nie laster is nie, dan weet ek nie.
Of gaan jy se dit is ook ‘n leun?
En die klap in my gesig toe ek op my dogter se troue haar aan julle vals messias moes “oorhandig”. Wie dink julle is julle! Kastige leermeesters…
Ek wil ook graag weet hoekom gebruik julle die Bybel as julle nie glo wat daarin staan nie? Gaan kies vir julle ‘n ander heilige boek en verdraai dit.
As julle die Seun verloon, verloon julle ook die Vader…
Mag God die Vader en God die Seun en God die Heilige Gees julle oe oopmaak en julle vergewe vir julle lasterlike uitlatings.
Met alle respek JP jy het so baie gese, maar geen sin gepraat nie. Ek twyfel nie een oomblik in dit wat Christina gese het nie. Hierdie kampe is net n teelgrond vir ‘ Manipulation ‘ Gee die titel leermeester die mense een of ander gesag. Wie het hierdie leermeesters geleer?
Nee wat ou maat,jy sal sien die ding sal in duie stort een of ander tyd., it is not from ‘GOD ‘
Stem saam
Amen
Hi Rudolph, nog iets wat onder my aandag gekom het, en wat ek dink min mense bewus is van, is dat CIMI baie gebruik maak van ‘woord’ om hulle sin te kry. Hulle ‘koning’, (die sogenaamde ‘christus’) is blykbaar in staat om gereeld profetiese ‘woord’ direk van God af te kry oor allerande dinge, en ook oor lidmate in die ‘kerk’. Alle lede in die groep word aangemoedig om in te skakel by ‘n ‘leermeester’ vir leiding, wat ook optree as raadgewer, en iemand met wie jy jou probleme of vrae mee kan bespreek. Deur middel van sy ‘leermeesters’ maak hy dan aan die mense in die ‘kerk’ bekend dat die Here aan hom geopenbaar het dat daar byvoorbeeld nie ‘woord’ is vir dit wat hy/sy studeer, of op sy of haar beroep, of op die sport waaraan hulle deelneem nie. As gevolg daarvan word lede dan aangemoedig om bv. op te hou studeer of op te hou sport doen. In ander gevalle is daar bv. weer ‘woord’ dat ‘n sekere paartjie in ‘n verhouding betrokke mag wees. Die ‘koning’ sê dan self dat hy ‘woord’ gekry om te skei en toe weer ‘woord’ gekry dat hy met iemand anders moet trou. Hy en sy ‘leermeesters’ kom ook soms met vreemde opdragte, soos dat die mans bv. almal baarde moet groei, of almal moet ‘n sekere rugby span ondersteun, blykbaar as tekens van solidatiteit. Dis volgens my maar net maniere van manipulasie, om gesag uit te oefen, en om te toets hoeveel invloed hulle werklik op die mense het. Dis tipies hoe ‘n kultus te werk gaan. Die probleem wat ek het met hulle sogenaamde ‘woord’ is dat mense naderhand geen besluite op hulle eie kan maak indien daar nie ‘woord’ is nie. Dit kan potensieel ‘n persoon se selfvertroue in so mate afbreek dat hulle naderhand afhanklik raak van ‘woord’ om enige besluite te maak. Lede mag basies geen besluit op hulle eie maak nie, tensy jy ‘woord’ van hulle af gekry het. Op die manier raak dit dan maklik vir hulle om mense te kry om na hulle pype te dans. Die tipe van ding is volgens my baie gevaarlik en onverantwoordelik, want dit kan mense se toekoms ruïneer. Ons kan maar net aanhou bid dat die mense se oë sal oopgaan en deur hulle leuns sien.
Goed raak gesien Philip! Rudolph.
Philip
Ja
Almal Wat weergebore is Joh 3:3 het d HG en kan profeteeer ens !!!
Bid asseblief vir my boetie! Hy is in dié mense se kloue!
Hi Sonet ons bid saam met jou vir die ware Jesus se lig en verlossing! Rudolph
Sue,
Baie dankie vir al jou kommentaar op al die sosiale platforms. Ek se net weer , ek ken jou nie so nie. Jy was nog altyd die een wat verstaan het wat aangaan. Jy was altyd die een persoon met wie ek my hart kon deel en jy het altyd geweet wat aangaan in alle aspekte van my lewe.
Jy hou ook daarvan om die dinge van die verlede aan te haal en om die emosionele kaart te speel. Wel ek kan nie dit meer doen nie. Ek kon vir die laaste vyf jaar van my lewe nie meer in die verlede lewe nie. Jy het my nooit ooit gevra hoe ek dit kon regkry nie. Wel ek sal graag vir jou vertel.
Die dag en datum kan ek nie presies onthou nie , maar dit was in 2012 middel rond. Ek ontmoet vir Christopher Smith, hy was ʼn kliënt van my in die winkel. Ons het begin besigheid doen en ons het begin goeie vriende raak. Iets van hom het my baie getrek en dit was sy liefde vir God. Ek het ʼn soortgelyke passie gehad op daardie stadium en ek glo dit was hoekom ons van die begin af so goed oor die weg gekom het. Hy het by my kom kuier op ʼn weeklikse en daarna amper op ʼn daaglikse basis. Ek het hom begin lief kry soos my eie broer. Ons het baie oor die Here gepraat. Ek kon hoor dat sy uitkyk radikaal anders was as myne en dit het my gefassineer. Ek moes meer weet.
Ek nooi hom na my vorige kerk se manne kamp toe , hy stem in en ek is in ekstase. Ek het n groot soeke na net een ding , en dit was waarheid. Ek was by meer kerke as wat ek kon tel. En ek kon heel eenvoudig nie versadig word nie. Ek het bly soek.
Ons het uit die aard van die saak na my kerk se manne kamp weer gekuier en hy op sy beurt nooi my na sy manne kamp toe. Ek was eers nie lus vir nog ʼn skuif nie, en het dus hierdie keer meer as ooit gebid en die Here gevra om duidelik met my te praat oor ʼn skuif. Ek was naby aan opgee met kerk soek want almal was dieselfde.
Op pad kamp toe kry ek die hoofpyn/ nekpyn van pyne , en ek dog dit was my cue om nie te gaan nie. Ek stop toe by die apteek en ek koop vir my spier verslappers nie hoofpyn pille, want hoofpyn pille laat my slaap. Ek moes wakker bly sodat ek mooi kon fokus omdat ek moes seker wees van my skuif, as ek sou skuif.
Ek kry rustigheid in my hart en gaan saam kamp toe. By die kamp loop ek op plekke hard en bid dat die Here my moet wakker hou sodat ek die plek behoorlik kan uitkyk. Ek soek die heeltyd vir n teken om nie daar te wees nie.
(PAUSE GOU DIE STORIE HIER)
Met Marnus se verjaardag daardie selfde jaar , hoor ek vir Elinza praat op die telefoon met een van haar vriendinne. In haar gesprek sê sy dat ek ʼn goeie man is en n kick ass pa is vir die kids. Ek breek want ek was dit nie altyd gewees nie. Ek het verskriklik baie gedrink en alles gedoen wat verkeerd was. Ek het my vrou deur moeilike swangerskappe gesit en ek was min by die huis. Dinge was op breekpunt gewees, maar steeds het sy bly glo.
(TERUG BY MANNEKAMP)
Met ons aankoms daar moes ons registreer en ons kamer plasings kry. Ek ken niemand daar nie, net vir Chrissie.
Daar was omtrent 70 mans gewees , kon meer of minder wees. Ek kry my stoel en gaan sit. Ek bid die heeltyd. Almal word verwelkom en ons begin. Ek bid die heeltyd net vir ʼn bevestiging van iets wat net tussen my en God is sodat ek kon weet ek hoort hier.
Meteens is daar ʼn profetiese sessie en die persoon roep toe die man met die seer nek uit. (Niemand ken my nie en ek het vir niemand van my seer nek vertel nie.)
Ek het nie geroer uit my stoel nie want ek wou seker wees God praat met my. Daar word drie maal uitgeroep maar ek het bly sit. Terwyl ons wag vir die man met seer nek om op te staan , sit en bid ek en vra die Here (as dit ek is) hy moet my asseblief so duidelik as wat ek kan verstaan antwoord. Ek vra ook toe as dit Sy wil is moet dit ook sommer net iets spesifiek wees wat tussen my en Hom is…
Wel terwyl ek opkyk staan die persoon vir my en kyk, ek het heel agter gesit. ” Wat is jou naam ” , kom die vraag van voor in die saal reguit na my toe. Almal wag, ek kyk rond en vra of dit ek is vir wie hulle wag ? Die persoon vra ek moet opstaan. Wat is jou naam kom die vraag na my toe. Ek huil onophoudelik. Kobus antwoord ek. Die persoon antwoord my terug en sê, “ wel Kobus Pa sê Hy is baie trots op jou want jy is n baie goeie man vir jou vrou en ʼn amazing pa vir jou kinders en jou vrou loop en getuig van jou so ver as wat sy gaan.
Nog nooit het iemand geweet dat ek die gesprek tussen Elinza en haar vriendin gehoor het nie. God homself kom en bevestig die gesprek presies soos ek dit van Hom gevra het. Ek ervaar God sê jy is verseker op die regte tyd op die regte plek. Ek worstel in daardie naweek deur paar dinge wat ek nog nooit van tevore in my hele bestaan gehoor het nie.
Genesis 1:26 sê God dat ons in sy beeld en gelykenis gemaak is en dat dit afgehandel is. Ek het my lewe lank geworstel met ʼn minderwaardigheid kompleks. Ek moes altyd suip om persoonlikheid te kry of om aanvaarding in groepe te kry. Ek word ook gevat na Esegiël 18:32 toe vir heel eerste keer in my bestaan. Ek word ook daar geleer dat God geen behae het in die wat sterwe nie. Ek onthou dadelik daar dat dit een van die dinge diep binne my was wat erg gepla het en ek kon God net nooit ten volle vertrou nie.
Op my eerste manne kamp saam met Christinme het my lewe en die van my vrou en kinders verander. Ons het nadat ons met Xandre paaie gekruis het, geweet dat hy net een intensie het en dit was om ons die waarheid te leer en te wys uit die Bybel uit. Daar gebeur amazing dinge in jou kop as jy actually moeite doen om Bybel te lees en te probeer verstaan waarmee God eintlik besig is. Xandre het PA aan my kom voorstel en ek en my gesin leer Pa ken vir wie en wat hy is. Ek het begin opgroei met die wete dat ek vir God op hierdie aarde gemaak is en vir hom alleen. Ek het ook begin besef dat God met my tevrede is soos ek is en ek moet my denke 100% by God sin kry. Ek kan nie meer aan die wêreld en sy emosionele roller coaster rides gelyk wees nie. Ek en Elinza se huwelik is op so n mooi plek en ons kinders weet wie hulle is en ons hele lewe is eenvoudig net oorgegee aan die een plan wat werk en dit is om afhanklik van God en God alleen te wees.
Ek is vir die eerste maal in my lewe vry, vry van alles wat my weggehou het van Pa se plan met my. Eerste keer in my lewe is ons fisies skuld vry, ons het meer as wat ons nodig het en ons is afhanklik van net God. Niemand het my geld gesteel of gevat soos jy dink nie. Ek is onder geen finansiële verpligtinge nie. Inteendeel alles woord aan my voorsien. Ek is vry eerste maal ooit in my lewe !
Ek loof en prys die Here vir Xandre Strydom in my lewe ! Hy het my gewys hoe om by die volheid van wie ek en God is uit te kom. Hy het my ook gewys dat God net een plan het en dit is om die aarde vol van Homself te maak deur mense wat bereid is om alles tussen hulle en God prys te gee sodat hulle in volheid met hom kan leef !
Ek is baie dankbaar vir die orde in my lewe en sal dit vir niks prys gee nie ! Ek is lief vir die HERE en ek is lief vir Xandre Strydom omdat hy my kom voorstel het aan HOM!
Alle eer aan GOD ons VADER
Di kerk is vals
As jy my kanemail sal ek jou skrif gee !!
Of skakel asb
0815242853
Alles gaan oor manipulation, intimidation en domination. Ek persoonlik dink daar gaan baie erger dinge aan en die mense lewe in vrees en is bang om te praat. Xandre en sy skoot hondjies die leermeesters kompeteer die heeltyd vir sy aandag. Gaan natuurlik ook op die einde van die dag weer oor die een ding geld, want as Xandre jou kan beheer, beheer hy jou beursie so simpel soos dit.
Dis so sad Anthony 🙁 Rudolph
Rudolph
Asb
Laat ons bekommerde ouers na Jesus lei vir weergeboorte be ?!
Dan spirit of mindbinding bind !!
En danverse uitwys Wat hul dwaalleering uitwys be
Dankie vir jou groot werk wat jy verrig
Anthony Henstock. Ek wil jou verseker ons is nie skoothondjies van Xandré nie en ons veg ook nie vir sy aandag nie. Moet asb nie namens my of enige een van die leermeesters uitlatings maak wat glad nie die waarheid is nie. Als wat ons doen, doen ons vir God en vir Sy plan omdat ons Hom lief het en Sy liefde vir ons ontdek het. Moet asb nie goed insinueer omdat jy so “voel” of omdat jy so “dink” nie, dit laat spasie vir persepsies en nie waarheid nie. Kom ek vertel jou die waarheid omdat ek self ‘n leermeester is. Xandré manipuleer ons nie met geld of omdat hy ons beursies het nie. Als wat ons doen doen ons met oorgawe vir God omdat ons Sy liefde en plan vir ons lewens verstaan en dit dryf ons. Die mense lewe nie in vrees en is verseker nie bang om te praat nie, hulle sal self daarvan kan getuig. Ek gaan nie namens hulle praat nie en ek wil jou ook aanmoedig om dieselfde te doen.. Alles gaan vir ons oor GOD en Sy plan met ons lewens hierin is ons verantwoordelik, aanspreeklik en deursigtig.
Hi Christopher, thanks for the reply! I want to send you the short letter I wrote to Antonie Borman. Maybe you can answer it as he didn’t really attempt to do so (I know you have full time vocations as well so maybe it will be easier to reply via skype or a coffee?)
Here it is:
The concern I have is that the One truth you demand is a new truth that seems to be in direct conflict with the Ultimate truth that is given in Scripture and for both of us, it is not our concern to interpret the text to say anything but what it says in its plain meaning (Gal.1:1-9, 1 Cor.15:1-11).
I am watching and still listening to what is being said by Xandre and find numerous discrepancies in his perspective of himself and his interpretation of the text! As a Bible believing Christian, I hold to the sufficiency of Scripture (Mark.13:31, 2 Tim.3:16, Joh.5:39), which means that it speaks authoritatively and clearly and hold above else to the absolute sufficiency of Christ as the sole proprietor and example of our Faith (Heb.1:1-2; 12:1-2, Col.1-2)! In short, Scripture is sufficient and Christ is ultimately sufficient! That is the ultimate cornerstone of truth that any Christian need to uphold and take a stand on (Rom.9:33, Isa.28:16, 1 Pet.2:4-8, Eph.2:20).
When you mention that your ultimate goal is a physical Kingdom on earth Jesus explicitly said that His desire was never for a Kingdom on this Earth (Joh.18:36, Luke 4:6-7, Joh.6:15). In fact, Jesus cautions them not to expect a physical Kingdom in their midst (Luk.17:20-21) that will come via numerous signs (nl: the sign of the dove, the sign of Jonah or the sign of the fig tree as Neels and Xandre so boldly proclaim). Jesus affirms His Kingdom is not of this world (Joh.18:36) not that Christ’s Kingdom will not extend in this World but it will not be a Kingdom of this World (Joh.8:32,10:16, 18:36-38).
You mention that you do not hold to a Democratic system and if I am correct it would rather be a Theocracy that would be governed on earth by a Monarchy as Xandre is that King on Earth? Scripture once more declares Christ to be the only and ultimate King over heaven and earth (Jer.23:5, Isa.9:7, Zech.9:9 + Matt. 21:5, Joh.12:12-15, Matt.28:18, 1 Tim.6:15, Rev.11:15, Zec.14:9, Ps.72:8, 89:27)and scripture affirm then that Christ is still the central King figure on earth and heaven forever without any end (Dan.7:14, 2:44, Luk.1:33). In fact, that is the whole point of the book of Hebrews, Christ is the “minus triplex” (Prophet, King and Priest). As for public platforms of discussion, this is exactly the example of Christ, the Apostles in the book of Acts and the concern of the faith (Act. 4:5-12, 9:29, 17:22-34, Jud.3, 1 Pet.3:15-17).
I understand the concern that people cannot simply make assumptions about what has been said and done and I do not endeavour to represent anyone unfairly and unbiblically, therefore I make sure to watch all clips you stream and even make sure to listen to what has been taught via live stream also in the following 40 nights (or 50?). I also hope that you can recognise my zeal for a consistent truth as what we both believe will have eternal repercussions. As you have mentioned the caution given by Paul I would also like to stress the Scriptural context of what he said.
Please notice in 2 Tim.4 Paul cautions Timothy to be cautious of ‘new teachings’ (v/3) and to ‘keep the faith'(v/7) and there is a future reward for the faithful given by our Lord Jesus Christ our righteous judge (v/1&8) who will defend Paul (v/17) and rescue him (v/17-18) and be with him in spirit (v/22). It is interesting to note that divine judgement is reserved for Christ as Lord (Kurios) (2 Cor.5:10, Jude.14-15). In 2 Peter the central element for salvation, Lordship and grace come directly from Jesus Himself (2 Pet.2:20, 3:2,9, 18) in whom we have to grow our knowledge eternally. This coming from the same book that declares Jesus to be “our God [theou] and Savior” (1:1) by who’s ‘divine power” has given us everything required for godliness. Verse 11 states ”tou kuriou hemon kai sotaros Iesou Christou” has an eternal Kingdom. Christ is, therefore, sufficient as God and also the only eternal sufficient King (1 Tim.6:15) in both heaven and earth just as the OT. predicted and the NT. affirm (Rev.1:5, 19:11-16 + Deut.10:17). The Apostles is clear that if you deny this reality, this is exactly what is blasphemy! In 1 Cor. 3:18-23 Paul cautions those who hold some leaders dear at the expense of Christ and should rather seek to belong to Christ! When you mention Titus it is just such an amazing proclamation from Paul when he affirms from Chapter 1 that Christ “revealed His message” as “God and Savior” (v/3) and then he affirms Jesus is that “god and Savior” (v/4). That Paul counts as “sound teaching” (v/9) and he is called to refute those who oppose it and contradict it (v/9-10). paul calls for a stern rebuke who denies Jesus as God our Saviour and calls us to hold to the very message given by Christ Himself (Ch.1:13-16, 2:13-15, 3:4-11).
Lastly, to use a Scripture like John 6:45 is simply a twisting of the context where Jesus clearly declares to be the sufficient revelation of God (v/35) coming from heaven to earth (v/38) as the pre-existing Lord, giving eternal life and raising them up who are His (v/39-40). He is the satisfactory sustaining bread from heaven (v/41,51) and the Father will draw His elect to Him (v/43). These Jews were taught by God Himself (v/45. cf. Joh.1:1). I simply do not see Xandre in these claims as Christ spoke clearly and in the context he refers to himself through singular personal pronouns affirming who He is as in the rest of the Gospel of John!
Haai, dude wat is n ‘leermeester ‘? Is dit n titel waarvoor jy aansoek doen?
???
Blykbaar jou sleutel tot die koninkryk
Baie dankie
Daar is so ‘n tipe ‘ministry’ in Mosselbaai ook en hul 2de ministry van Sons of God is in Porterville. Hulle sê hulle slag witgepleisterde heilige koeie… dis nou glo ons ‘doctrines’ Hul leier is die Profeet en die groep heet Kingdom lifestyle ministries. Natuurlik word die saai en maai ding erg beklemtoon. Hulle glo ook weird goed… en gebruik die Engelse nkjv en die Amplified vertaling en leer en profeteer in Engels
Hi Hesmarie, as jy meer inligting het oor hulle stuur dit asb aan? Dankie vir die komentaar. Rudolph B.
Pastor van Kingdom lifestyle ?
Pas op
Da is kerk wat baie selfde verkondig soon sons of God Kingdom now maar nie onner CIMI val nie! !!
As
Ek ken daAi kerke baie goed
Hi Rudolph, dis regtig moeilik om iemand te probeer reghelp wat nie reggehelp wil word nie. Mark Twain het eenmaal gesê ” Never argue with a fool because onlookers may not be able to tell the difference”. Hierdie groepie is die pad byster ….hulle beskou hulleself, en hulle lede as ‘martelaars’ wat besig is met een of ander ‘holy-war’. Hulle glo glad nie in die drie-enige God nie, en ontken en verkleineer Jesus openlik. Hulle het geen geloofsbeleidenis nie, behalwe miskien ‘ons glo in Xandre….en alles wat hy ookal uitdink of kwytraak’. Hulle verbied die lede van hulle ‘beweging’ om enige ander kerk te mag bywoon, en verbied hulle om enigsins raad te vra by enige iemand buite CIMI. Wat erg is, is dat die mense onder hulle invloed regtig glo dat hulle besig is met God se plan. My grootste wens is dat al die mense se oë net sal oopgaan….Hierdie ‘cult’ sal een of ander tyd tot niet gaan …..dis eintlik maar net ‘n kwessie van tyd. Maar die realiteit is dat baie mense ongelukkig gaan seerkry totdat dit gebeur. Dis eintlik sad want die wat gaan seerkry is almal volwasse mense, wat eintlik veronderstel is om van beter te weet. Rudolf, jy kon hulle verdraaiing van die waarheid, en hulle vals leer nie nog duideliker kon uitwys as wat jy gedoen het in jou YouTube videos en ander skrywes nie. Meer as dit kan geen mens doen nie. Ons kan maar net aanhou bid dat die Here hierdie mense ‘n gawe van onderskeiding sal gee om deur hierdie leuens te sien. Die feit dat nie een van hulle tot dusver sinvol op enige van jou korrespondensie kon reageer nie…..(en hulle sal ook nie !), behoort vir die mense in hulle groep gevaarligte te laat flikker….maar duidelik doen dit nie…..die risiko bestaan dat hulle dalk onnodiglik ’40 jaar deur die woestyn sal moet stap’ voordat hulle oë uiteindelik sal oopgaan. Ek glo vas dat elkeen van ons eendag ALLEEN (sonder enige leermeester) voor God gaan staan, en dan gaan Hy vir Sy seun Jesus vra of Hy die persoon wat voor Hulle staan ken, ……en dis net ons eie optrede hier op aarde wat gaan bepaal wat Jesus se antwoord sal wees! …..maar gelukkig is dit elkeen se eie saak tussen hom en sy skepper…..vrede. (En JP, net so terloops, hou op om te insinueer dat alle negatiewe kommentaar oor CIMI leuens is……ek dank die Here elke dag dat my dogter betyds en relatief ongedeerd uit CIMI se web kon ontsnap. Ons God is ‘n God van liefde en verhoudings…. )
Dankie Philip, ek prys ons Koning saam met jou! Ek is self verbaas hoeveel mense darem al die lig gesien het ? Die Vader weet wie is Syne,jy is reg dat daar nie regtig enige noemenswaardige interaksie is met diepunte wat vo gemaak word nie maar dis nou eerder hulle wat sal moet verantwoording doen eendag. Kom ons hou aan vir hulle bid en maak seker ons hou by die waarheid wat aan ons toevertrou is! Hoop om jou eendag te ontmoet, tot dan hoop julle het ‘n geseënde Christus fees!
Hi rudolph and all that read this! Thank you rudolph for speaking out May the Lord bless you brother! I’m 34 this year and have been in a cult for 13years. And sorry to say this so called church is painfully exactly the same! And they will always say they not a cult and use big explanatory words that make you feel stupid so you just leave it alone and not bring it up again! My greatest question to all? Where is the humility? Or is it superficial and last for a few seconds! You can judge the tree by its fruit! And a bombastic, arrogant self proclaimed prophetic doesn’t sound warning bells or a sms tone it sets off alarms. Anyways look at Billy Graham a true humble man of God! Not Billy christ Graham. Rudolph please contact me. aquasol.lp(at) gmail.com.
Black Sheep. Trust that you are well. I agree there is no humility. In fact if you look at the Carte Blanche full interview with Strydom and his attorney i think Jaco, you would have seen this. Devi brilliantly as she is a fantastic interviewer had both of them on the ropes as they started contradicting themselves. I was actually shocked how ill prepared the 2 of them were especially knowing that Devi will do the interview.I really think the media will keep on exposing them.
I think that 55 minutes interview with Devi must have felt like days for those two. Glad you got out of the cult? I am not sure you don’t say. Let Jesus and Jesus alone guide us in what we do and no human.
Well done Carte Blanche….
Dit wil vir my voorkom asof Xandre Strydom ‘n voormalige lidmaat van die Ou Apostoliese Kerk is wat ‘n verdraaide weergawe van OAK leerstellings verkondig.
Hier verwys ek na die siening oor die Koninkryk van God. In die OAK is Christus die Kerk, maar Strydom bring dit van toepassing op homself. Ook is daar ‘n verwsying na die Vyf Voudige bediening, waarna Strydom verwys maar tog is dit nie opgeneem in sy eie geloof nie.
Opsommend is dit duidelik dat Strydom OAK sienings geneem het, gebaster het met moontlik Scientology en dit nou verkondig as ‘n nuwe lering.
Gene, ek stem daar is van dit wat deurtrek maar hierdie ou ‘ takes the cake ‘! vir nuwe valshede.
While reading this article the following verse came to mind:
For many shall come in my name, saying, I am Christ; and shall deceive many.
Matthew 24:5
Don’t be ignorant.
Howbeit there is not in every man that knowledge: for some with conscience of the idol unto this hour eat it as a thing offered unto an idol; and their conscience being weak is defiled.
1 Corinthians 8:7
The one who is ignorant has a weak conscience and their weak conscience is defiled!
Toe ek die Cart Blanch onderhoud sien wat met Xander gevoer is, toe kriewel ek sommer nog meer en soek na ‘n paar reviews! Ek kan self getuig oor “CIM”. Hulle wil elkeen se lewe vir hulle lei. ek was daar vir 2 jaar. toe word ek swanger, ek was beswadder deur hulle, want hoe durf ek…. dis nie God se woord nie en ek was/is ook nie getroud nie. Ek het sleg gevoel…. maar weggebly van toe af. Ek het altyd gewonder hoe hulle hul profetiese woord kry (ek het ‘n paar op DVD wat hul vir my gegee het). Ek het gewonder hoe weet hulle dit alles, is dit regtig GOD? Een van hulle lewer ‘n profetiese woord soos “Jou ma en pa het jou seergemaak en jy dra dit steeds saam met jou, God se let-go”!!! Toe vind ek dit uit!!! Wanneer jy deel word van CIM (aansluit) is daar een of ander leermeester wat na jou toe kom en alles uit vis, maak of sy/hy soveel omgee en het jou dan in trane. Dan gaan daai leermeester na die res van die leiers toe en praat oor wat ek nou net met haar/hom bespreek het. Dan kom dit…. paar dae, selfs weke of op ‘n kamp is daar eweskielik iemand met ‘n woord van GOD af!!!! Dan is dit net jou eie verhaal, jou diepste seer wat jy met haar/hom bespreek het en hulle deel dit onder mekaar en so word dit “profetiese woord”. Hulle het ook op ‘n kamp ‘n healing session waar hulle vir mense se siek wees toestande bid. Die enigste “healing” wat hulle dan wys is as ‘n mens op ‘n stoel sit en jy hou jou bene reguit in die lug – ALMAL se een been is langer as die ander een!!!! Dan “HEAL” hulle die ou se bene dat dit ewe lank is “voor jou oe”. Meantime as jy die een wat heal stik dop hou kan jy sien hoe trek hy maar net aan die een been vir dit om gelyk te wees! SIES! Hulle vertel ook vir die paartjies wie mag saam wie wees, wie mag trou, wie mag skei. Maar dis beslis NET hulle keuse. Volgens hulle kort jy so 4 keer “die woord” dan kan/mag jy trou of moet/moet jy nie skei nie. SPEKULASIES!!!! Hulle het soveel mooi huwelike en verhoudings vernietig, ouer-pare mt kleine jonge kinders wat nie een geweeet het hulle het “issues” nie maar dan dink CIM leermeester hulle het issues en GOD se “wil” is dan die enigste uitweg! SIES!!! WEER!!! Hulle bied die kampe verniet aan – nee, nie meer nie – nou R150pp maar wanneer daar ge-oes moet word dan voel die lede/gewone mense so skuldig omdat daar glo so baie “minderbevoorregtes” is wat wat wil gaan dat hulle R1000 rande in daai kissie gooi. Dit gebeur by elke sessie. Dis aand sessies in die week, in en op elke moontlike punt in Pretoria en daar word by elk geld in gesamel. En onthou (HAHAHAHAH) God sien vir jou as jy nie saai nie!!! Oe nee, ek was daar, ek het iemand soontoe gelei destyds, sy is steeds daar, maar liewe hemel sy is nie meer so geestelik gesond soos wat sy was nie – nes ‘n Zombie… ‘n laggende een wat gebrainwash is en wat elke keuse of besluit 180 keer moet her-dink! En bid! Ek weet wie is God, ek leer my Bybel, nie elke dag nie… maar ek weet dat Xander nie ‘n koning is nie! Mense kniel voor hom dan se hulle dit was net ‘n grap…. bull, ek het dit gesien!!!! Die Bybel se jy mag nie skei nie – HY HET GESKEI! Getrou met ‘n ander vrou! Dankie vir hierdie Rudoph, ek het dit geniet – YOUTUBE bietjie hul onderhoud met Carte Blanche – hulle probeer daai arme vrou so om en dom praat maar sy hou gelukkig by haar standpunt!
Vicky ek is so bly as n vrou uit hulle kloue uit kom. Hulle target vrouens en manipileer jong mans en natuurlik ou mense met n tjekboek. Ek persoonlik dink ‘Devi’ van Carte Blanche het terug gehou. Hulle was onvoorbereid en heeltemal exposed op Carte Blanche. Hulle het geen credibility oor nie. Die program het net die waarheid uitgebring…
DANKIE vir die artikel!!! Dit het bevestiging gegee oor ons TWYFEL nadat ons so pas (17- 19 Aug 2018) ‘n vrouekamp by CIM bygewoon het. Ons oog hare het gerys met 1) die “ophemeling van die persoon Xander”,
2):toe die verskriklike klem op Jesus wat nie n God is nie, en 89 verse in die bybel wys na Jesus as ” Here Jesus Christus En tot ‘n ster geweet waar Hy in ‘n krip gele het!
3) En toe hoor ons ons moet die persoon wat “die verteenwoordiger van die 2de koms” volg en die is daar maar ons sien hom nie, hy praat nie, hy le nie hande op of bid vir mense nie, to weet ons.
4) En reg deur die naweek het ons geweet dat ons weet daar GEEN TEENWOORDIGHEID VAN DIE HEILIGE GEES WAS NIE. Ons harte gaan uit na die vrouens wat daar was maar glo vir my ons BID DAT ONS HERE JESUS CHRISTUS HULLE OE SAL OOP MAAK!
Hi Retha, ek is bly dit kon help! Te min mense leer om bybels na sake te kyk en word vinnig mislei deur opsweepery en goeie musiek.
Ongelukkig stel CIMI nie belang in enige gesprek rondom hulle dwaelleer nie. Asb deel die artiekel en vertel soveel mense moontlik sodat die Here hulle kan wys wat die waarheid is.
Vrede in ons Koning Jesus.
Rudolph.